DOKUMEN DAN CETAKAN MENGAJAR 2018




Oleh sebab minggu ni minggu terakhir nak buat persiapan untuk kelas dan mengajar, jadi saya pun carilah bahan-bahan perkongsian daripada internet dan inilah hasilnya. Dapat saya kompilasikan sebanyak mungkin tetapi kualiti dijamin. InshaAllah kalau saya jumpa lagi saya akan share. In the meantime, bookmark saja page ni sebabnya koleksi ini akan bertambah dari masa ke semasa. Cikgu-cikgu semua boleh muat turun melalui folder-folder yang saya kongsikan. Apa pun join dulu yer:







BERIKUT IALAH KOLEKSI UNTUK BUKU REKOD MENGAJAR



DOWNLOAD: FOLDER KOLEKSI BUKU REKOD MENGAJAR





BERIKUT IALAH KOLEKSI UNTUK CETAKAN PERATURAN KELAS

DOWNLOAD: FOLDER KOLEKSI PERATURAN KELAS





BERIKUT IALAH KOLEKSI UNTUK CETAKAN PAPAN KENYATAAN







BERIKUT IALAH KOLEKSI PEKELILING UNTUK MENGAJAR








BERIKUT IALAH KOLEKSI UNTUK BORDER & HIASAN






BERIKUT IALAH KOLEKSI KATA-KATA MOTIVASI






Catat Ulasan

0 Ulasan